Круглий стіл «Мотивація до навчання як визначальна умова академічної доброчесності»
- Останнє оновлення: П'ятниця, 27 грудня 2019, 15:16
10.12.19 здобувачі вищої освіти денної та заочної форм навчання стали учасниками круглого столу, який традиційно проводиться кожного року з метою спілкування у неформальній обстановці для з'ясування та висвітлення, а в подальшому – вирішення питань, що виникають у внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів з приводу коррекції освітніх програм, як засобу підвищення якості надання освітніх послуг. Порядок денний було визначенно наступними питаннями: 1. Вища освіта в умовах сьогодення: проблеми та перспективи. 2.Академічна доброчесність як один із чинників забезпечення якості освіти. 3.Пропозиції здобувачів вищої освіти щодо поліпшення освітньої програми.
Під час спілкування завідувач кафедри гуманітарної підготовки Веніг Н.М.окреслила основні проблемні моменти в освіті, а саме :– реформування української системи освіти тісно пов'язане з корінними змінами у всіх сферах громадського життя. Перехід до ринкових відносин викликає необхідність підвищення якості професійної освіти, більш високого рівня кваліфікації та забезпечення конкурентоспроможності фахівця вже на початку його життєвого шляху. Саме висока професійна підготовка стає фактором соціального захисту людини в нових економічних умовах.
Інспектор навчального відділу Бондарець Т.М. зауважила, що багато чого залежить від самого здобувача вищої освіти, від дотримання ним особисто академічної доброчесності. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає: - самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів; посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право; надання достовірної інформації про результати власної навчальної діяльності.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
1. академічний плагіат;
2. фабрикація – фальсифікація результатів досліджень, посилань, або будь-яких інших даних, що стосуються освітнього процесу;
3. обман – надання завідомо неправдивої інформації стосовно власної освітньої діяльності чи організації освітньої процесу;
4. списування – використання без відповідного дозволу зовнішніх джерел інформації під час оцінювання результатів навчання;
5. хабарництво – надання або отримання учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна чи послуг матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної вигоди в освітньому процесі.
Здобувачі освіти погодилися з тим, що дійсно, багато чого залежить саме від особистості, від професійних та соціально-психологічних компетенцій , від уміння адаптуватися до умов роботи на флоті.
Перший проректор професор Сокол І.В. у своєму виступі наголосив про те, що кожен здобувач вищої освіти має індивідуальну освітню траєкторію, обирає саме такі дисципліни за вибором, які вважає більш прийнятними особисто для себе. Індивідуальна освітня траєкторія реалізується через індивідуальний навчальний план, який розробляється закладом освіти у взаємодії із здобувачем освіти за наявності необхідних для цього ресурсів. Учасники засідання круглого столу активно висловлювали свої побажання, надавали поради, рекомендації.
Голова студентської ради Пітеров Ілля запропонував усі побажання викласти на сайті нашого навчального закладу . У подальшому спілкуванні відбувся обмін думками та пропозиціями щодо удосконалення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти, які навчаються у нашому закладі вищої освіти.